Tibiabc - Zabawa jak na OT, klimat jak z Real.

Tibiabc - Wszelkie prawa zastrzeżone

Ogłoszenie

Niedługo oficjalny start! Co za tym idzie? Nowy szablon, Nowy... po więcej czytaj w Aktualności

#1 27-06-2009 10:58:29

Poufny Joe

http://img4.imageshack.us/img4/7918/administratorl.gif

Zarejestrowany: 26-06-2009
Posty: 45
Punktów :   

Poradnik v4 (1-4) Druid.

Poradnik dla Druida
Spis tresci
1) Przedstawienie postaci
2) Rozdki (Rods)
3) Czary ktore warto kupic!
a) czary dla FACC
b) czary dla PACC
4) Rook i wyspa przeznaczenia
5) Exp - na czym expic na jakim lvlu? Gdzie udac sie po rooku?
a) na FACC
b) na PACC
6) Summony
a) na hunty
b) do PVP
7) Mlvl - jaki mlvl na jaki lvl?
8) Eq - jakie wyposrzenie na jaki lvl?
9) Potiony
10) Sety odporniościowe.
11) PVP

1. Przedstawienie postaci.
Druid na jeden poziom dostaje 5 punktow zycia (HP), 30 punktow many (MP) oraz 10 capa.
Poziom magiczny jest latwy do wytrenowania. Druid jest mistrzem lodu i ziemi i na tych
zwyiolach glownie opieraja sie czary ofensywne Druida. Druid posiada takze czary leczniecze
dzieki, ktorym moze uleczyc swoim kompanow. Potocznie zwany drutem
Plusy i minusy Druida.
+ duża ilość many
+ mlvl łatwo się ćwiczy
+ jest chętnie brany do huntów w roli ratownika jeśli posiada PACC (sioher, uzdrowiciel)
+ musi uciekać przed potworem bo zadaje obrażenia na dystans.
+ posiada dość mocne czary ofensywne co pomaga mu w expieniu.
+ jest postacią NAJLEPSZĄ w tibii do PVP razem z sorcem tyle, że druid może jeszcze paraliżować (przydatne na wyższych lvlach).
+ Druidzi maja najwieksze szanse na dostanie sie do najlepszych gildi na servie ze wzgledu ze sorc/druid sa najlepsi do utrzymywania wladzy/porzadku.
- mała ilość życia.
- Druidem nie trudno o deda i na małym i na dużym lvlu.
- ma mało capa (nawet na wyższych lvlach to przeszkadza, ale już nie tak bardzo)
- jego najlepszy czar obszarowy (exevo gran mas frigo) jest gorszy od czaru sorca (exevo gran mas vis) ze względu na odporności potworów do żywiołow z jakich zadają obrażenia te czary.
- baaardzo duzo kasy na expa idzie (za to czesto sie zwraca, niestety bywa ze nie)
2. Różdki (Rods)
http://img232.imageshack.us/img232/1504/rodyan1.jpg
Jeśli chodzi o rózdki "na zmiane" to chodzi o to że używamy jednej z nich na te potwory na których chcemy expić wedłog odporności. Np. na Dragi bierzemy Hailstorm bo drag nie jest na niego odporny a na Hydry bierzemy Underworld Rod bo Hydra jest wrażliwa na śmierć
mala poprawka Rozdka od 37 lvla mozna kupic juz za 3k na niektorych serverach!
3. Czary, te które warto kupić
a) FACC
Exiva - szukanie osoby
Exura - leczenie, przydaje sie na uleczenie 1/3 hp
Exura gran - leczenie, nasz podstawowy leczniczy czar
Exana pox - odtrutka, przydatne jak nas zatruje np. skorpion
Utamo vita - przez 3 minuty i 20 sekund nasza mana jest trakotowana jako zycie
Exevo pan - tworzenie sobie jedzenia, przydatne
Exevo frigo hur - ofensywny czar ktory na kilka sqm rzuca wiazke lodu, jesli nie mamy pacc bardzo przydatny czar jesli mamy pacc to i tak sie przyda.
Utevo res "nazwa summona - tworzymy sobie pomocnika w postaci potowra, przydatne na hunty, pk oraz na stawianie komus monka/ghoula(servery pvp).
Adori Mas Frigo - tworzymy rune avalanche, nasze glowne zrodlo zysku jesli nie mamy pacc, srednio skupywane za 3k
Utana vid - niewidka, przydatne jesli w naszym obrebie sa potwory typu demon skeleton .
b) PACC
Exani hur up/down - pozwala na szybkie przejscie na dol/gore jesli daleko sa schody .
Exani tera - ropa na do gory, przydatne jesli nie mamy ze soba ropy.
Exori flam/tera/frigo/mort/vis - bardzo przydatny czar! w polaczeniu z rozdka zadajemy bardzo dobry dmg potoworom.
Utani hur - przydatne, szybciej sie poruszamy
Utani Gran hur - to samo co wyzej tylko ze szybciej i na krucej bo tylko na 10 sek.
Exura sio - leczymy przyjaciol ... bardzo przydatne
Exura gran mas res - leczymy wszystko wokol 36 sqm od nas, bardzo przydatne na hunty do leczenia summonow.
Adori Frigo - icicle, najpopularniejsza runa w tibii, bp schodzi srednio za 2,5k - 3k
Exevo gran mas frigo - najlepszy obszarowy czar druida! bardzo przydatny na wiekszym lvlu do wyczyszczania respow itp.
4.Rookgard i wyspa przeznaczenia
Rookgard - nie ma co opisywać wychodzimy jak najszybciej i idziemy na wyspę przeznaczenia. Na wyspie stajemy się Druidem oraz bierzemy całe eq dla Druida.
Oto Eq jakie dostajemy :
http://img101.imageshack.us/img101/8422/przeznaczeniaqv0.jpg
UWAGA. W tym samym miejscu gdzie jest EQ dla nas jest resp rotwormów! Musimy tylko zejść troche niżej niż sa wolfy. Dobijamy na rotach 9 lvl żeby zaraz po wyjściu mieć exure. Nie wbijesz tam wiekszego lvla poniewarz gdzieś 5 min po zdobyciu 9 lvla teleportnie cie na początek wyspy i nie będziesz mógł tam wejść ponownie. Po wyjściu z wyspy przeznaczenia najlepiej udać się do Venore lub Kazordoon, znajdują sie tam duże respy dwarfów(tylko Kazo) i rotwormów (Venore i Kazo).
5. Exp
a) FACC
od 8 lvla do 20 lvla - Roty Venore/Dwarfy Kazo/roty Fibula/Swamp Trolle Venore - osobiscie polecam Dwarfy Kazo, dla osob chcących kase roty Venore .
od 20 lvla do 26 lvla - Cyclopy Thais/Ghostland (Carlin)/Dwarfy Soldiery i guardy
od 26 lvla do 33 - Guardy/Cyclopy
od 33 lvla - Guardy/Cyklopy/Pojedyncze respy Dragonów (dlugie i monotonne)
od 50 lvla - Dragi/Guardy
b) PACC
od 8 lvla do 13 lvla - Roty darashia/Roty Liberty Bay/Trolle Edron/Gobliny Edron
od 13 lvla do 33 lvla - Tomby ankrahmun/Cyclopolis/Scaraby ostatecznie
od 33 lvla - Dragi/tomby
50+ lvl - Ancienty/Dragi/Hydry (SE)
70+ - all od 50+ oraz Worker Golemy
se - sgared experience - exp na pol - ogolnie to polecam expic we 2 zawsze razniej wtedy. Polecam rownierz od 60 lvl+ bic Hydry na goromie teamem ED 60lvl+ ED/MS 60 lvl+ oraz paladyn 60 lvl+ shielding 65+ (pal na siebie bierze hydry)
6. Summony
http://img184.imageshack.us/img184/6243/summonpvpjf9.jpg
7. Mlvl
10 lvl - 5 mlvl
15 lvl - 12 mlvl
20 lvl - 20 mlvl
30 lvl - 30 mlvl
35 lvl - 35 mlvl
40 lvl - 40 mlvl
Mlvl jaki mamy miec bez eq!
8. Eq
Kupywanie jakiegos super eq druidem mija sie z celem. Nasze eq po 30 lvlu powinno wygladac mniej wiecej tak - Spirit Cloak/Spellbook 1 do mlvla/Bohy/Platinum amulet lub scarf/Hat of the mad/Plate legs lub Blue legs
Dla mnie lepiej nosic scarf i p legi po prostu przy dedzie male waste mamy
Od 50 lvla spellbook 2 do mlvla i od 80+ z questow Yalahari mask (tylko na expa na pk/wary tylko hat of the mad!) a od 100+ placimy za seriws inq~ i mamy spellbook +3 mlvl (tez tylko do expa)
Czemu tylko do expa? Bo te 2 mlvle roznicy ci nie zrobia a jesli stracisz je przy dedzie to roznica spora w stracie miedzy np Yalahari mask i hat of the mad.
9. Potiony
http://img175.imageshack.us/img175/5140/potionyfi0.jpg
10. Sety odpornościowe
Jak juz zdobedziecie cos z np magma setu itd to zostawcie i expijcie z tym na potworach. Wydawanie kasy na sety odpornosciowe = strata kasy.
11. PVP
Druid jest mistrzem pvp (razem z Sorcem). Druid zeby mogl uczestniczyc w wojnie to srednio 70 lvl potrzebuje. Najlepiej nie pchac sie do wara jesli nie mamy 90lvl+ ze wzgledu ze nigdy nie wiemy kiedy war sie skonczy (a dedow troche bedzie) a i manasy najlepsze tez sie przydadza . Na wara druid potrzebuje - Bp paralyze, Pol Bp - caly bp destroy fieldow, firebomby na trapa (niecaly bp), magic walle(na ob to podstawa,mw nie robia pz lock!), BP UH!(jak utama sie skonczy to czym sie leczyc? ), SD, no i manasy jak najlepsze na dany lvl. I warto pamietac o 1 zasadzie - w Tibii zadna profa nie da rady w 5 min rozwalic drugiej do deda jesli jest to 100lvl+. Od 100 lvl+ solo pvp w tibii polega na tym kto ma wiecej sprzetu wiec odradzam wam walczenie solo.


Kod:

Zaczerpna e zTnet, orginalne napisane przez aqen

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tibia33.pun.pl www.loza-szydercow.pun.pl www.ofdr.pun.pl www.rysownik.pun.pl www.shugo-chara-world.pun.pl