Tibiabc - Wszelkie prawa zastrzeżone
Witam.
Skrypt, nie jest mój tylko Gelio, z Tne@ forum.
Testowałem ten skrypt i działa w 100%!
''Po pierwsze wchodzimy do data/items i otwieramy items.xml .
Znajdujemy linijkę:
<item id="2298" article="a" name=spell rune"> <attribute key="weight" value="120"/> </item>
Zmieniamy ją na:
<item id="2298" article="a" name="mana rune"> <attribute key="runeSpellName" value="adevo vita vis"/> <attribute key="weight" value="120"/> </item>
Teraz musimy wejść do data/spells i otwieramy spells.xml
Dla porządku znajdujemy linijke
<!-- Custom Runes -->
Zjezdzamy na dol tej kategorii i dopisujemy:
<rune name="Mana Rune" id="2298" charges="50" needtarget="0" maglv="5" exhaustion="1" enabled="1" allowfaruse="1" script="manarune.lua"> </rune>
Zapisujemy. Została ostatnia rzecz do zrobienia. Wchodzimy do data/spells/scripts i tworzymy plik o nazwie manarune.lua .
Wklejamy do niego poniższy kodzik:
function onCastSpell(cid, item, frompos, item2, topos) local levels = {10,20,30,40,50,60,70,80,90,100} local mana = {100,200,300,400,500,600,700,800,900,1000} local player_level = getPlayerLevel(cid) for i=1, #levels do if (player_level >= levels[i]) then doPlayerAddMana(cid, mana[i]) doSendAnimatedText(getPlayerPosition(cid),"+" .. mana[i] .."",35) end end end
Zapisujemy i teraz możemy cieszyć się mana runką, którą mogą robić Druidzi i Sorcerzy. W zależności od levela będzie dawać inną ilość many, a gdybyście skorzystali z oryginalnego skryptu, każdy kto ustawił by sobie tą runkę na hotkeya mógłby używać ją tyle razy ile chce na 1s ! Czyli z utamką byłby praktycznie niezniszczalny.''
Pozdrawiam,
Poufny.
BY Gelio Tibia.net.pl!
Offline